30 Ekim 2012 Salı

öncelikle merhaba:)


Bu bloğu açtım çünkü;2012 yılı içerisinde en yakın arkadaşlarımdan altı kişiyi evlendirmiş bulunuyoruz.Bu sayıya nişanlananları ve akrabaları dahil etmiyorum bile:)) Bu kadar düğüne dahil olunca, hem düğünü yapanların hem de düğüne katılanların yaşadıkları ortak sorunları ve geçirdikleri aşamaları ve hepimizin deneyimlerini sizlerle paylaşarak biraz da olsa düğün vs. organizasyonlarınıza yardımda bulunmak istedim ee kolay değil 6 kız evlendirdim baya tecrübeliyim:)) 

Peki neler anlatmalıyım diye düşündüm..Sanırım bir düğün için ilk yardımda bulunulması gereken konu, belkide düğünün en zorlu aşaması mekan araştırması ve seçimidir. Bir sonraki yazımda Ankara'da bulunan nişan,düğün mekanlarını aktarmayı planlıyorum şimdilik hoşçakalın:)

2 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Faydalı bir blog olacağa benziyor. Ama en başından başlamamışsın. Mesela bekarlara eş adayı bularak başlamak lazım... :)

    YanıtlaSil